هنرهای چوبی

درباره دکوراسیون چوبی

هنرهای چوبی

درباره دکوراسیون چوبی

درباره دکوراسیون چوبی
صنایع چوب و دکوراسیون داخلی منزل ( هنرکده فن و هنر ایران زمین )
انواع میز چوبی میز کنسول چوبی و انواع میز در دکوراسیون داخلی
طراحی و ساخت میز های تمام چوب ، چوب و فلز ، شیشه و غیره
مجری سازه های بزرگ و کوچک چوبی www.ashwood.ir

  • ۰
  • ۰

Cooperation = همکاری , تعاون , مشارکت و همدستی در کاری بزرگ یا پروژه یا پروسه ای که با کمک هم میتوان آن را سریعتر و بروزتر اجرا و همه از سود آن بهرهمند شوند . برترینهای صنایع چوب 

 دکوراسیون چوبی فن و هنر

یکی از دوستان پرسیده بود ند شما اینجا دقیقا چکار میکنید :

پاسخ :

من یک کارگاه دارم با کلیه تجهیزات و افرادی باتجربه که میتوانم در هفته بیش از 3 پروزه را به اغاز یا پایان دهم . اما بدلیل حجم بالای سفارشات و از آنجایی که مشتریانمان خاص و بسیار سختگیر و بسیار منظم هستند و از انجایی که میدانیم دست بالای دست بسیار است . میخواهیم بهترینهای صنایع چوب ایران زمین را پیدا کنیم و به آنها پیشنهاد همکاری دهیم . البته همکاری در کار یا پروژه  . ما کاری به کارگاه یا برند شما نداریم . اگر شما هم مثل ما دقیق و ظریف کار باشید , میتوانیم اثاری جاودان از خود بجای بگذاریم .

اگر چیزی برای یاد دادن داشته باشید ما هنرجویانی داریم که از جنوب و شمال به تهران می آیند تا هنر کار با چوب را یاد بگیرند .

اگر در کاری که میکنید حرفه ای هستید , به ما بپیوندید . ما از آشنایی با شما خوشحال می شویم .

البته این کار آسان نیست و لازم است از نقطه امن خود خارج شوید و به ما بپیوندید . بدلیل اینکه ما به مشتران خود ضمانت بانکی و قرارداد رسمی میدهیم از افرادی که به ما تعهد کاری میدهند , تعهدنامه و سفته میگیریم تا نتوانند کار مشتری را خراب یا رها کنند . همانطور که میدانید در پروژه های ساختمانی رها کردن یک پروژه و به تعویق افتادن آن , منجر به خسارت و جریمه است . مثلا کارفرما روزی 100 الی 10 میلیون تومان میتواند خسارت بخواهد که منطقی است . یک ساختمان 100 میلیاردی در گرو خروج نجار راه اندازی می شود و میتواند به کسب و کار بپردازد ، حال محاسبه کنید روزی ده میلیون تومان خسارت بسیار ناچیزی است .

در نهایت ما حرفه ای ها آماده بیشتر از اینها هستیم و میخواهیم افراد حرفه ای به ما بپیوندند .

مزایا : درآمد بالا و تامین هزینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی